Godmorgon

Vilken kväll jag hade igår, det var helt otroligt och så var det super kul. Vi har fått äta så mycket gott, vi fick äta hela den menyn som jag satt upp igår på bloggen.
Jag kan säga att jag kommer helt klart börja äta mer mat som vi har här uppe. För jag ska stödja allt som är närproducerat. Och det var som Jens och Tommy sa att varför bjuder man inte på mat som är från Sverige och även dryck när det är nobelmiddagen, för vi har så mycket här i Sverige som är otroligt och som inte finns nån annanstans i världen.

Jag har en hel del bilder att dela med mej, men det är mest matbilder haha. Men jag hoppas att ni vill se det!
Sen vill jag tacka min älskade sambo för den här fina presenten som jag fick. Helt klart en bra födelsedagspresent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0