Onsdag

Vilket tråkigt väder vi har fått, men det är ändå bra väder för att jobba, så jag klagar inte hihi. Men det blir skönt imorgon när jag åker hem från jobbet för då är jag ledig i tre dagar, och det ska bli riktigt kul.

Jag fyller år om 15 dagar, så jag har börjar bli lite stressad. För det är lite saker som måste planeras. Så det börjar bli dags att ta tag idet. Eftersom jag fyller år på en torsdag så ska jag och min sambo hitta på något kul men på fredag så blir det också kul för då blir det att fira med familj och släkt. Det är aldrig fel med två dagars kalas hihi.

Nu blir det att se en film sen sängen för imorgon ska jag vara på jobbet i tio timmar och jobba hårt haha.


Kommentarer
Postat av: Helena

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så ville bara säga Hej

2011-08-18 @ 09:17:51
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0