Torsdag

Idag har det varit stressigt på jobbet. För jag har jobbat själv i stort sett. Så man vet verkligen vad man hade att göra. Det kändes som ett tag att hela Luleå skulle äta på macken hihi. Men det gick bra ändå.
Skulle egentligen vara ledig imorgon men jag tog på mej ett extra pass, så man får tillbaka dagen igår som jag var ledig, för jag skulle egentligen ha jobbat.
Så man kan säga att just nu så jobbar jag 8 dagar i sträck och är ledig i två dagar. För nu jobbar jag till nästa torsdag.

Igår spelade vi bilbingo och vi vann inget som vanligt men min mamma vann 1000kr så det var inte dåligt, skulle egentligen ha varit 2000kr men det var en till som hade bingo så då får man dela. Så grattis till henne! hihi.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Grattis, till din mamma:)

Jag har aldrig testat bilbingo. Är det kul? Är det som "vanlig" bingo? Som den som är på tv?

Trevlig helg och hoppas att du har det mindre stressigt på jobbet nu. Kram

2011-08-12 @ 14:04:52
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0