Godmorgon

Ännu en dag har jag vaknat tidigt, har hunnit att läsa morgontidningen. Så det är verkligen en underbar dag idag.
Eftersom det inte blev nån städning igår så blir det att städa idag istället, för sen kommer mamma, pappa och mormor på lunch hos mej. Det blir pizza lunch.
Så jag måste till Ica och köpa lite saker, speciellt tejp. Fick slut tejp igår när jag skulle slå in en julklapp.

Ska även skicka med mina föräldrar julklappar till min brors familj. För jag vet inte om jag hinner träffa dom innan julafton.
Nä, nu är det bara ta tag den här dagen, sen blir det att blogga mer efter städning hihi.
Ha en jätte bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh vad mysigt! Nu har vi inte tidningen i pappersform, men jag brukar läsa den över mobilen på morgonen. Det är lyx! Så känner jag mig lite mer uppdaterad..

Haha. Skönt du håller humöret uppe trots massa räkningar! Jag längtar verkligen efter julen nu! Är lite ledig i mellandagarna så det är skönt. Ska du jobba mycket i mellandagarna?

Kram

2011-12-21 @ 09:42:08
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0