Godmorgon

Idag fick man vakna upp med huvudvärk, inte roligt. Men jag tror att jag är lite stressad. Ska ha en middag idag klockan 18 och jag måste börja förbereda lite saker först för att det ska gå snabbare sen.
Självklart blir det en tre rätters och kommer ha lite tilltugg före middagen. Kommer fota så ni får se sen.

Igår mådde min vovve inte så bra, han spyde en del. Så han fick ingen kvällsmat igår. Men idag ska jag ge han så får vi se vad som händer. Men han är annars helt som vanlig. Så jag tror inte att det är nån fara med han.

Nä, nu måste jag verkligen börja med middagen, ska även duka färdigt. Gillar dukade bord hihi. Men jag måste tyvärr ta bort min julsaker på bordet.
Ha en super härlig fredag och helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0