Lördag

Jag har blivit helt dagvild. Det känns som måndag hela tiden, men det är ju lördag idag hihi. Om en vecka är det julafton. Har inga julkänslor, men det kanske kommer sen.

Vilken dag jag hade igår. Jag hade planerat att efter jag hade slutat jobbet så skulle jag se på film och sen sova för min sambo var på julfest. Men vad hände... Jag fick vara med på deras julfest för dom skulle ut och äta på Köpmannens kök. Vilken mat dom hade. Helt otroligt så gott.

Så jag kom hem vid elva tiden sen var det vara sova för jag skulle upp tidigt idag. Och vad händer då, joo jag vaknar klockan tre på natten och är hur pigg som helst. Så idag när jag slutade två så var jag tvungen sova en stund för jag kände mej död.

Förstår inte hur jag kan vara så trött, jag måste nog äta för lite vitaminer och att jag har sömnproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0