Monday

Då har man jobbat 4 dagar av 8, så då är det lika många dagar kvar. Imorgon kommer vi ha middagsgäster så det blir super kul, självklart bjuder vi på trerätters hihi. Det kommer bli super gott. Det är min vänner som jag lärde känna när jag jobbade på tåget.

Idag ska en vän till min sambo komma till oss så det blir kul, gillar när folk kommer hem när det är jul. För man träffas så sällan.
Hoppas att ni har haft en bra annandag jul!


P.s shit vad jag är sliten och seg idag. Borde gå och sova en stund, men det är inte så bra idé.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Gud vad roligt att dina gamla vänner,jobbarkompisar kommer.Ni ska ha det så roligt! Kram

2011-12-27 @ 17:09:13
Postat av: Sanna

Och sicken middag ni bjöd på! Tusen tack och varmt välkomna till Södra Flygeln i mars :) kram på er!!!

2012-01-02 @ 18:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0