Monday

Jag kan inte fatta att nu är jag ledig i fyra dagar för att sen gå på 7 dagars pass igen. Det börjar på julafton. Men just nu är jag så lycklig på att få vara ledig och att jag har fått tillbaka min sömn, sover jätte bra på nätterna fast dom här tre senaste dagarna så har jag vaknat utan väckarklocka och då har jag börjat tidigt på morgonen, så det är inte dåligt.

Nu kan jag börja och blogga igen, det känns riktigt kul hihi. Mina vinterskor har äntligen blivit torra, så allt är verkligen toppen just nu. Men jag känner mej ändå sliten haha.

Imorgon ska jag försöka få julkänslor bara lyssna på julmusik hela dagen. För jag har verkligen ingen julkänsla, kan inte heller fatta att det är julafton på lördag.

Men nu ska jag börja laga en sen middag är sugen på ett glas rött också, men det är bara för att vi ska äta kött och potatis. Men inte vilket kött och potatis som helst hihi.
Hoppas att ni har haft en riktigt bra måndag och att ni har julkänslor.

Kommentarer
Postat av: linda

tyvärr lyser julkänslorna med sin frånvaro här åxå, men de kommer förhoppningsvis.... Hoppas du får det bra under dina lediga dagar nu! Kram

2011-12-19 @ 20:22:03
Postat av: Gaby

Nina,njut nu när du är ledig,sätt på julmusik så får du julkänsla,hi,hi. Kram på dej!

2011-12-19 @ 22:35:10
Postat av: Nina

Till Linda! Tack så mycket och jag lär nog ha riktigt bra med min ledighet =) Jag hoppas verkligen att man får idag julkänslor, ska nöta på mina julskivor hihi. Ha det bra! Kram



Till Gaby! Jag ska verkligen njuta av min ledighet, det kommer vara så skönt =) Ha det gott! Kram

2011-12-20 @ 09:55:40
URL: http://chicnina.blogg.se/
Postat av: Nina

Oh vad skönt med några dagars ledighet! Njut.

Hur länge jobbar du på julafton? Kram.

2011-12-20 @ 13:09:22
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0