Nu jävlar...

Hoppas att ni har haft en bra söndag! Jag blev lite irriterad ikväll, för jag sökte ett jobb för ett tag sen. Jag var super nöjd över hur jag skrev ansökan och så, men hur som helst så hörde dom aldrig av sej, dvs jag kom inte ens på en intervju. Men jag vet vem som fick jobbet och det gjorde mej på dåligt humör. För jag tycker att jag hade passat bättre till det.
Men nu bryr jag mej inte om det längre för nu har jag ett annat projekt på G hihi. Som är mycket mycket  mycket bättre och stort. Kanske det viktigaste i sitt liv hihi.
Jag inser att jag kan inte ha kontroll på allt.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Även fast det kanske kan verka pinsamt för dig så svälj det och ring till stället där du sökte jobb och fråga varför du inte fick det! Det kan hjälpa dig på det sätt att du får "andra ögon" på din ansökan.

Hoppas det funkar:) Kram

2011-12-05 @ 21:45:50
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0