Onsdag

Olikt mej att inte blogga varje dag. Men jag har kommit i en jobbperiod. Ska jobba sju dagar i sträck, har hittills jobbat två dagar så nu är det bara fem dagar kvar. Sen så blir jag ledig i 4 dagar för att jobb sen sju dagar i sträck igen. Så jag är super nöjd.

Igår var vi på födelsedagskalas sen så var det även min och sambos förlovningsdag igår. Vi har varit förlovad i 4 år, snacka om att tiden går fort.

Som det är i hela Sverige så har vi plus grader ute, det regnar också hela tiden, får hoppas att det kommer finnas nå snö när det är julafton. Har förstört mina vinterskor dessutom haha.

Som ni ser så har det hänt en del saker hihi, försöker även få tillbaka min sömn. Somnade först efter ett inatt. Som nu är jag hur pigg som helst, helt sjukt. Men jag måste gå och sova nu för jag ska upp tidigt imorgon, min vovve ska till sin mormor och morfar haha.
Ska blogga mer imorgon.
Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du åren går fort.Grattis till er 4års dag.Jag vill också ha en VIT jul,det är så vackert. Kram!

2011-12-15 @ 13:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0