Planera

Så där då har man kommit en bra bit på vägen. Men jag har fortfarande saker kvar att göra. Huvudvärken vill inte släppa så jag tror att det är dags att ta en tablett. Så ska jag även ta en Berocca Boost så man får upp lite mer tempo hihi.
Vill även hinna ta det lugnt innan min brorsa och hans fru kommer till oss.

Det är kul med middagar, gillar att laga mat och så, fast det kan vara stressigt också haha. Men det är för att man vill att allt ska vara så perfekt och gott.
Speciellt förrätten som vi ska göra idag har vi aldrig gjort tidigare, så där har jag ingen aning hur det kommer bli, för det är fria händer. Jag har nämligen bestämt hur det ska vara så får vi se om jag är duktig på att hitta på recept själv hihi.

Kommentarer
Postat av: linda

blir säkert jätte gott! Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll. Kram å trevlig helg!

2011-12-02 @ 14:57:30
Postat av: Nina

Tack Linda! =) Detsamma du ska också ha en riktigt trevlig helg! Kram

2011-12-02 @ 15:11:46
URL: http://chicnina.blogg.se/
Postat av: Gaby

Lycka till tjejen,trevlig fredag!

2011-12-02 @ 16:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0