Torsdag

Idag har man varit på jobbet i tio timmar. Så jag kan säga att det känns i fötterna hihi. Nu har jag bara 4 dagar kvar.

Det har kommit ut en hel del nya filmer, som vanligt så har jag lånat hem filmer. Idag sa chefen till mej att han tycker att jag ser mycket på film haha. Men jag kan säga att kunderna frågar nästan alltid om man har sett den och den filmen. Så ofta kan jag ge ett svar vad jag tycker om filmer. Sen så har han rätt jag ser väl rätt så mycket på film. Finns inte så mycket att göra när det är vinter.

Idag har jag druckit världens godaste dryck.



Jag måste helt klart köpa den fler gånger, helst en hel kartong tror även min sambo skulle gilla den.

Kommentarer
Postat av: maria

är det verkligen gott att dricka aloe vera? vet ju att det är nyttigt på alla sätt o vis men dricka? ja det kanske är värt o testa=)



Åhhh ja jag älskar också o kolla massa filmer nu! finns ju inte så mycket annat o göra nu när det är så mörkt o trist ute! tänkte kolla på ensam hemma filmerna någondag dem är så mysiga o se nu vid jul tycker jag! o roliga med!=)

2011-12-15 @ 22:28:24
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0