Godmorgon

Wow, jag har sovit tolv timmar. Så jag behövde verkligen sova. Känner mej som en ny människa idag. Det är fortfarande kallt ute så idag ska jag packa en hel del. Sen så fattar jag inte heller att vi flyttar nästa vecka. Tycker att det var nyss två månader kvar tills vi skulle flytta. Men februari månad har gått fort, och det är bra.

Min chef ringde nyss till mej så det blir att jobba imorgon och på fredag sen så jobbar jag även lördag och söndag men det är ju mina fasta helger. Det känns verkligen bra att jag får jobba mycket. För i januari blev det inte så mycket jobb.
Dags för frukost!
Ha en super härlig onsdag!

Kommentarer
Postat av: gaby

m emot. Kram

2011-02-16 @ 12:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0