Godmorgon

Det här var sista morgonen i den här lägenheten som man fick sova ut. Imorgon ska vi upp tidigt. Det var skönt att få ligga kvar i sängen och dra sej, men jag började fundera på en hel del. Ni vet när man ligger i sängen och bara stirrar upp i taket. Det började med att man tänkte på den här lägenehten som vi ska lämna imorgon till att börja fundera på vilka vägar jag har valt i livet.
Jag kom fram till att jag har ofta valt fel väg, och det känns inte kul. Men det är inget som man kan göra åt nu, det är bara göra bra saker av situationen. Jag gjorde en dunder miss förra året, Jag visste vad jag ville och vad jag behövde, och ändå så gick jag en helt annan väg, så därför kan jag bli lite förbannad när jag tänker på det. Varför lyssnade jag inte på mej själv? Det är det som jag ska göra, för det är ju jag som känner mej själv bäst och vet vad jag behöver.

Jag är en sån som kan bli fort besviken på folk, säger dom ena saken men gör sen den andra saken istället. Det gillar jag verkligen inte. Tyvärr har man råkat ut det för många gånger. Men det är kanske därför också jag inte släpper in dom igen... Jag har valt vilka som jag litar på och som jag har släppt in i mitt liv.

Nä, nu ska jag packa resten och tänka på glada tankar hihi, har inte tid att vara nedstämd haha. Hädanefter så kommer jag gå efter vad jag vill, för jag vet vad som är bäst för mej själv.

Ha en riktigt underbar torsdag, för snart är det helg! Hihi.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det låter bra Nina! kör på du är ju den enda som känner dig själv bäst och vet vad du vill! Man kan kan lyssna på andra sålla ut det man vill ta till sig men betyder inte att man behöver göra som de säger;)



Ha det så bra idag och hoppas det går bre med flytten, själv ska jag kurera mig åkt på något virus:(



kram

2011-02-24 @ 10:04:35
Postat av: gaby

Visst kan man bli besviken på många,men det är dom som är dåliga människokännare,dom är själva osäkra.Såna finns det gått om.Det är klart du ska göra det som är bäst för dej.Förstår att det känns vemodigt att lämna lägenheten.Du flyttar ju till något bättre. Kram.

2011-02-24 @ 10:46:05
Postat av: Nina

Till Linda! Tack Linda för dom fina orden =) Det är ju så som du skriver.

Vad tråkigt att du har åkt på något virus, det lät ju inte kul hoppas att du känner dej bättre snart! Krya på dej! Kram



Till Gaby! Tack till dej också Gaby för dom fina orden! =) Visst är det så, men det här året så jag verkligen gå min egen väg hihi.

Och det känns jätte skumt att flytta, men ändå också riktigt kul. Det kommer bli mycket roligare att få packa upp =) Kram

2011-02-24 @ 10:57:13
URL: http://chicnina.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Bra skrivet. Att lyssna på sig själv. Alla andra ska alltid tycka så mycket. Gör så, säg så, tyck så. Det senaste året har jag blivit mer "egoistisk" och lyssnar mer på mig själv och vågar säga vad jag tycker. Den enda och stora fördelen med att ångra sig är att man inte gör om samma misstag igen!! Du verkar stark:) Kram

2011-02-24 @ 11:54:59
URL: http://bekijk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hi hi hiiii vad rolig du e..... :-)

Ni brudar kan.

Vad då? jo, allt



Mvh Broder Jacob

2011-02-24 @ 23:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0