Idéer

Nu har jag äntligen alla dom matböckerna som jag har velat ha, som man kunde köpa tillsammans med tidningen Expressen.



Så nu blir det att laga mat hihi.

Jag tycker att det är jätte kul att få idéer till matlagning, jag gillar även att bjuda över vänner på middag. Men jag ska erkänna en sak, jag är jätte dålig på att laga husmanskost. Hör spagetti och köttfärssås till husmanskost???För det är jag helt ok på att tillaga haha.

Jag gillar kött, fisk och kyckling skulle inte klara av att vara vegetarian. Har faktiskt prövat på att vara vegetarian, men jag ska inte säga hur länge jag var det hihi.

Nu ska jag skriva en matlista på vad vi ska äta i nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0