Magic Eight Ball!

Man hittar en del saker när man håller på packa, vissa saker hamnar i sopkorgen och andra hamnar i en påse som jag ska skänka bort. Det har börjat bli lite påsar som jag ska skänka bort, hittade tillomed kläder som jag ska skänka bort. Men så hittade jag min eight ball.



Magic eight ball.

Den kommer jag helt klart ha kvar, fick den av min sambo som julklapp. Det var tillomed första året som vi var tillsammans. Jag blev så glad för jag önskade en sån. Tycker att den är cool hihi.

Kommentarer
Postat av: maria

åhhh vad spännande att du snart ska flytta!=) förstår att det är mycket att packa ja! så tråkigt! men det tråkigaste måste vara när man ska städa hela lägenheten! det är segt!! ha det toppen nu o lycka till med nya lyan! kram

2011-02-23 @ 20:43:56
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0