Min första lägenhet!

Igår så kollade jag på gamla bilder från mitt första hem. Bodde nämligen i en etta tidigare och den var också i stan. Jag inser hur mycket som har förändrats sen dess. För jag var en tonåring då så jag vill ha mycket färg på väggarna och jag vet att jag var nöjd med hallen.



Min kungblåa hall.

Det var så här det såg ut i hallen i min etta.
Jag gillade blåa färger tidigare, och det gör jag inte längre haha.



Mitt kök.

Som ni ser så var det ljus blått som gällde där.



Mitt vardagsrum.

Det var ju som inne att ha terracotta färg på väggarna tidigare.
Nu har ni fått se bilder från mitt första hem, tyvärr så har jag inga bra bilder på det här hemmet som vi bor nu i. Har glömt att fota för nu har vi kartonger överallt så det känns inte så kul att fota sitt hem då. Men jag kan säga att färgerna som är i vårt hem just nu är ljus grått i vardagsrummet och i hallen. I vårt sovrum har ni sett att vi har vita tapeter och en svart fondvägg, kommer verkligen sakna vårt sovrum för jag tycker att det är det snyggaste rummet i hela lägenheten. Sen i vårt tredje rum har vi en ganska mörk tapet, det är vinrött men jag vill ha ett mörkt rum för jag tycker att det fint på något sätt haha.

Jag hoppas att nu att den nya lägenheten som vi flyttar till kommer det vara vitt i alla rum och gärna nån svart fondvägg, då blir jag glad hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0