Sunday

Väntar på att Solsidan ska börja, för man kan ju inte missa det hihi. Det är verkligen många som följer den serien och det är inte konstigt, för jag kan tex känna igen mej själv i Mickan, Fredrik, Anna och Alex. Ove är väl den som är långt ifrån lik mej haha. Och tack och lov har jag aldrig haft nån sån person i min närhet.

Jag har även funderat en hel del på vår nya lägenhet, ska nämligen ringa imorgon så vi kanske kan få komma och se på den. För vi vet fortfarande inte hur den ser ut, har ju bara sett planlösningen och jag är jätte nyfiken hihi.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åhh jag älskar solsidan också!!! Och verkligen: TACK för att man inte har någon Ove i sin närhet!!:)

2011-02-06 @ 23:24:00
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0