Torsdag!

Tänkte lämna ett litet avtryck från mej hihi.
Det har gått jätte bra att jobba idag, fast tiden har gått rätt så långsamt. Men det blir så när man har en praktikant på jobbet. Dom ska lära sej så mycket som möjligt, så då är det klart att dom gör all jobb som jag själv ska egentligen göra. Så det blir nästan som att man står och bara kollar vad dom gör för något.

Det märks även att jag har varit vaken sen fyra inatt, är lite små seg. När jag kom hem från jobbet så såg jag filmen Psalm 21. Det är en svensk rysare. Kan säga att den var verkligen skit dålig, jag höll på att somna. Så se den inte!!!

Idag blir det att stor handla, för det ekar ganska tomt i kylskåpet.

Kommentarer
Postat av: Nina

Wihoo paketet kom idag. Ett stort tack!!! Här ska det testas :)



Ha en mysig kväll.

Kram N.

2011-02-03 @ 20:39:49
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Är du i packar-tagen? Var det till månadskiftet ni skulle flytta? Så kul det ska bli att inreda helt från scratch!! Ha det så kul med packningen och speciellt porslinet;) Kram

2011-02-04 @ 11:03:24
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0