Böcker

Som ni såg i mitt förra inlägg så beställde jag lite böcker i oktober eller var det i november. Jag har inte hunnit att läsa ut alla än, men jag har läst allafall tre av böckerna. Tänkte att ni skulle få en bokrecension av dom böckerna som jag har läst ut.




Den här boken gick riktigt fort att läsa ut samt att den var lättläst. Man märker att boken vänder sej till dom yngre, men vissa kapitel tycker jag även vänder sej till dom äldre. Sen kan jag väl även säga att jag känner igen mej i boken, speciellt hur jag tänkte när jag var i tonåren.
Boken heter ju Egoboost, och det stämmer verkligen bra om vad boken handlar om.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen Blondinbella är verkligen otrolig för att vara så ung. Hon är verkligen duktig på det hon jobbar med.

Jag ger den här boken ♥♥♥ av ♥♥♥♥♥.




Den här boken vänder sej också till den yngre publiken. Så det gjorde mej lite irriterad, så därför tog det ganska lång tid för mej att läsa ut boken. 

Handlar om Carrie från Sex and the city, vad hon gjorde innan hon kom till New York. Så man kan säga att det handlar om hennes skoltid i gymnasiet.

Den här boken kommer komma ut i tre delar, så det känns som att när man har läst den första så vill man även läsa dom andra böckerna. Men jag kan säga att jag känner inte igen Carrie i den här boken, samt så visste jag inte att hon har två systrar.

Jag ger den här boken tyvärr bara ♥ och ett halvt hjärta av ♥♥♥♥♥.




Den här boken gillar jag verkligen. Mycket skvaller och sånt. Sen så var den så lättläst och man vill bara läsa mer och mer. Har tillomed tvingat min sambo ska läsa den här boken hihi.

Handlar om Bingo Rimérs liv. Ganska otroligt att det har gått så bra för han, men det visar väl att vill man så mycket så går det att förverkla.

Jag ger faktiskt den här boken ♥♥♥♥ av ♥♥♥♥♥.



Nu så har jag börjat läsa igen Elsas Mode för att sen fortsätta och läsa Elsas värld. För jag kommer inte riktigt ihåg hur den boken slutade.  

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tack så mycket. Vi förlovade oss i slutet på december. Vår förhoppning är att vi ska gifta oss i oktober. Varför vänta med det om vi har bestämt oss?! Ja absolut - det är helt okej att du inte berättar om honom!

2011-01-12 @ 10:03:57
URL: http://bekijk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för boktipsen!

2011-01-12 @ 20:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0