Bort bort bort!

Nu har man fått ihop 3st påsar som jag kan skänka till Röda Korset. I påsarna innehåller det från snapsglas till glas saker. Man kan säga såna saker som jag har gömt undan hihi. Man kan verkligen inte samla på sej allt. Men jag vet att det kommer bli mer saker som jag skänker samt kastar bort. Man kan säga hela januari kommer gå åt att rensa i sakerna och se vad man vill behålla. Jag har sagt till min sambo att förrådet tar vi tillsammans eftersom alla min saker är längst in i förrådet och jag kommer inte åt dom, så får min sambo kolla igenom sina saker för dom är längst fram.

Det känns bra att skänka bort saker, speciellt nu när man rensar så får jag absolut inte tänka att vi kommer få större plats i vår nya lägenhet. Så egentligen skulle man kunna spara allt, men det vill jag inte. För jag vill inte ha massa saker. Säger bara Rensa i röran.



Bra bok, som jag rekommendera er att läsa. Jag borde läsa den nu.


Bild från Vattumannen.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Det är otroligt vad man samlar på sej,allt möjligt,kläder,pynt ,glas mm.Det är ju inte skrot,men man blir less på vissa saker.Det är nog bra att flytta,för då är det lättare att rensa.Bra att du känner dej bättre. Kram

2011-01-13 @ 15:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0