Godmorgon

Vilken uppvaknande jag fick idag, jag bara rusade upp från sängen för jag kom på att jag har en massage bokad imorgon som jag inte hade hunnit att ringa och boka av. Men nu är det allafall gjort, för jag vågar nog inte få massage än för mitt revben. Det blir bättre och bättre för varja dag som går. Men då och då värker det till, men som nu kan jag sova på magen och på sidan.

Idag har man en fullspäckad dag, det är mycket som ska göras i hemmet. Sen hade jag väl även tänkt prova på att gå på vår crosstrainer idag. Jag har inte gått på den sen i december.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Massage är nog inte det bästa i ditt fall,tur att du kom på det.Idag ska jag inte göra så mycket,har haft så ont i magen.Längtar till våren så man kan köpa sej något nytt i kläd väg.Är så less alla mörka färger.Det är klart det finns ju redan nu mycket nytt.Tänkte jag skulle gå ner några kilo först. Kram.

2011-01-19 @ 11:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0