Godmorgon

Då har vi härliga söndag igen. Min sista jobbar dag. Sen så blir jag hemmafru i en vecka, om jag inte nu får mer jobb förstås. Men det kommer hända en hel del nästa vecka. Blir kalas här hemma sen på lördagen ska jag på 30års kalas. Så jag måste börja köpa presenter i veckan, men det blir kul.
Sen på söndagen om jag nu mår bra så ska jag börja packa saker i flyttlådor, kan säga att jag tänker inte vara bakis hihi.

Nu ska jag sätta in brödet i ugnen, för vi ska ha en god söndagsfrukost.
Ha en super bra söndag!

Kommentarer
Postat av: gaby

Förstår att ni har det rörigt bland flyttkartonger,hi,hi.Tänk så fint ni får det när allt är klart,men det tar ju sin tid. Hoppas du får en fin söndag.

2011-01-23 @ 12:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0