Godmorgon

Jag var lite förvirrad när jag vaknade idag, trodde det var torsdag hihi, fast det är bara onsdag så det är ju skönt.
Idag blir det att städa här i hemmet och så blir det att åka och handla på Ica Maxi.

Men först måste jag dela med mej min sjuka dröm som jag hade just innan jag vaknade haha. Jag drömde att jag var och tog restylane i min överläpp. För att jag vill att den skulle bli lika putig som min underläpp. Men herre gud hur jag såg ut, för självklart så var min överläpp helt svullen så jag fick inte ihop munnen haha. Jag vet att min dröm sa min morbror till min mamma att det där kommer inte bli bra när svullnaden har lagt sej, och jag blev jätte ledsen för jag såg inte klok ut. Vilka drömmar man kan haha. Tyvärr så var min dröm slut sen så jag hann aldrig se hur det blev efteråt haha.
Jag fattar inte ens hur jag kunde ha en sån dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0