Godmorgon

Snart helg och jag som ska då på 30 års kalas, det ska verkligen bli roligt.
Igår hade jag verkligen problem att somna tänkte först att snart går jag upp och sitter och är vaken tills man blir trött igen. Men jag hade så många tankar i huvudet så då blir det svårt att somna. Jag funderade tex vad jag ska börja packa först i flyttlådorna, sen började jag fundera på vad jag ska på mej på lördag, sen så funderade jag på jobb, som ni ser så var det en hel del som jag låg och tänkte på.

Idag kommer det bli lite stressad dag, för jag städade inte så mycket igår så jag tänkte ta tag i det idag, sen vill jag även hinna träna på crosstrainer idag, tänkte ta en springtur med den hihi så man blir trött.
Jag får önska er en trevlig torsdag!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Där har man varit en del gånger, "jag måste somna nu, sluta tänka på massa saker!" sen kommer man in på massa grejer. Det ena leder till det andra och till det tredje.

Städa. Usch. Det borde jag också göra! Hoppas det blev fint efter:)

2011-01-27 @ 20:22:40
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0