Godmorgon

Vilken kväll jag hade igår, det var jätte trevligt hos min kompis som fyllde 30 år. Kan säga att jag kom hem först 03:15 inatt hihi.
Vilken middag hon bjöd på också, vi fick närmligen Sushi som hon hade gjort själv, och till det blev det att dricka vitt vin. Som efterrätt så fick vi vit chokladmousse. Allt var super gott, så det var verkligen en trevlig kväll.
 
Sen fick vi höra att hon är gravid, så alltså kommer det bli en riktigt bebis bomb iår för mina vänner. Jag börjar bli lite pressad måste jag erkänna och säga.
Om två veckor ska en annan kompis till mej födda tvillingar, så då blir hon tre barnsmamma. Jag är inte så ung längre haha. Fast jag känner mej som 20 hehe.

Kommentarer
Postat av: maria

det låter som att du haft en riktigt trevlig helg då!=D kram kram!

2011-01-30 @ 17:04:30
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Nina

Åh lät som en mysig kväll & mys med bebisar :)

Kram N.

2011-01-30 @ 17:36:02
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0