Godmorgon

Det blev dåligt bloggande igår, men det är för att jag är trött när jag komme hem från jobbet och sen så vill jag även vara social med min sambo. Sen så har jag tyvärr börjat få ont igen i revbenet. Så jag sover inte så bra på nätterna. Så jag måste väl börja äta smärtstillande igen. Känns inte alls roligt, men det är väl för att jag har börjat jobba hårt igen, känns ju annars så konstigt att vara på ett jobb om man inget kan göra något. Så till helgen blir det vila och ta det lugnt och se om det blir bättre annars så kanske det börjar bli dags att gå till vårdcentralen och se vad jag har gjort för något.

Idag blir det att vara på jobbet i tio timmar, det blir bra och sen det bästa att det är en röd dag hihi.
Ha en super bra torsdag!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Oj,vad synd att ditt onda inte blivit bra.Det är väl för att du jobbat,men bit ihop.Som du skriver ta smärtstillande och ta det lugnt i helgen,så ska du se att det blir bättre. Ha det bra,och sköt om dej.

2011-01-06 @ 12:35:55
Postat av: Nina

Jobba lugnt gumman! Snöstorm hos er också?

Kram N.

2011-01-06 @ 13:59:02
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0