News

Det var kul med en heldag istan. Och vi har kollat på så mycket möbler och det finns så mycket som jag vill ha men det är alldeles för dyrt. Bara en sidébord tex går på över 7000kr. Det är tur att Ikea finns och dom har mycket snygga möbler.

Sen så var jag sugen på att köpa en ny väska som jag kan ha till jobbet som jag inte alls behöver vara rädd om. Kan säga att jag fann en jätte fin fake Mulberry Alexa väska på Åhlens som kostar bara 399kr. Var jätte sugen på att köpa den, men tillslut så beslutade jag att det fick inte bli nån ny väska. Men jag kom ändå inte hem tomhänt, det blev att jag köpte något från Wika Möbler.

Sen har jag en nyhet att berätta. Jag kommer ha en tävling i min blogg. Ska försöka få upp tävlingen på bloggen ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0