Hur blir mitt år 2011

Jag gillar att läsa horoskop, inte för att jag alltid tror på det. Men jag tyckte att det som stod i tidningen Sofis Mode om hur mitt år kommer bli lätt verkligen bra. Så det här kommer jag tro på hihi.

Jungfrun

Pengar:
Du sparar och snålar under större delen av året. Inte för du har ont om pengar eller för att din ekonomi blir sämre, för det är snarare tvärtom. Men nu tänker du framåt och du satsar på stora mål, kanske en ny bostad eller en drömresa. Småsaker betyder inget för dig.

Karriär: Fort går det inte, men det går åt rätt håll. Oavsett om du medvetet strävar efter en förbättring eller inte så får du möjlighet att klättra på karriärstegen när hösten kommer. Det handlar mycket om ledarskap så var inte rädd för att visa att du kan styra andras arbete.

Än så länge har det stämt in med att det blir en ny bostad i år. Nu är det verkligen inte länge kvar tills vi flyttar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0