40 års kalaset!

Jag hittade nån bild från min kamera som jag kan visa från 40 års festen som vi var i måndags.



På natten så blev det en härlig dimma. Ni vet en sån där dimma som är bara på ett ställe och sen så kan det vara helt klart ovanför dimman, så som på den här bilden. Jag hoppas att ni fattar vad jag menar hihi.

Som sagt jag hade verkligen roligt, och så fick vi äta en jätte god sommarbuffé och dricka gott vin till det. Och det är verkligen länge sen jag orkade hålla mej vaken till klockan fem på morgonen haha.

Vad jag har fått höra så var alla nöjda och glada, sen så fick jag även träffa lite släktningar som jag träffar verkligen sällan. Det var första gången man var med på samma fest med dom så det var verkligen super kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0