Godmorgon

Det känns som att varje morgon får jag fundera på vad det är för dag. Så jag kom just på att det är ju onsdag hihi. Då är jag bara ledig en dag till sen blir det att jobba 8 dagar i sträck.

Har redan bokat in vad som händer i helgen fast man jobbar. På lördag jobbar jag till nio på kvällen men efter det blir det att åka till restaurangen Toscana. Vi blir ett gäng som kommer vara där, så det blir kul.
Men sen på söndag kommer det inte hända så mycket eftersom så fort jag har slutat jobbet så blir det i stort sett gå och lägga sej eftersom jag ska öppna hela nästa vecka.

Som sagt man vet verkligen vad som händer nu några dagar framöver.
Ha en super underbar onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0