Godmorgon

Det fina vädret fortsätter, det går inte att sola, man måste vara i skuggan för det är så varmt, för det är 25 i skuggan, härligt.

Jag tänkte så fort jag skickat iväg det här inlägget så ska jag börja skriva om Storforsen. För nu är det ju en vecka sen vi var där haha.

Nu ska ni få höra något roligt att vi har äntligen fått våra möbler och även gardinen som vi har beställt så snart kan jag visa vårt hem, äntligen!!!
Möblerna kom igår, och gardinen kom nu i morse. Sen så har min sambo semester igen nästa vecka och jag kommer vara ledig i fem dagar så då blir det att fixa klart vårt hem. Så snart har vi ett hem som man vågar visa upp.

Ha en jätte härlig fredag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0