Godmorgon

Fy fan vilken morgon man har haft. Jag har bara haft mardrömmar, det sjuka är att jag vaknade av min mardröm men sen somnade jag om igen och fortsätter att drömma om den. Det blev som tre st fortsättningar. Jag kände mej så rädd och olycklig i min dröm. Jag undrar vad det betyder?

Har försökt att kolla upp vad min dröm kan betyda men jag hittar inte allt. Drömde om tex låsa dörren till vårt hem, det betyder visst akta dej för skvaller.
Sen så kom även maskerad med, fast inte just det ordet det var mer utklädning, fick bara upp maskerad som betyder Drömmen är en symbol för livet - människor bär maskar och visar inte sitt rätta jag.
Men det var så mycket i drömmen som jag inte kan hitta nån bra sida för att tolka det. Så jag sätter punkt här.
För jag vill bara glömma den här drömmen.

Idag är det fullt upp så det kommer inte bli så mycket blogginlägg. Men imorgon så har allt förhoppningsvis lugnat ner sej så jag ska få ha mer tid att sitta framför datorn.
Vill önska er en bra start på den här underbara nya veckan!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Kul med 2 partyn på 3 dagar,hi,hi.Sommar fester är så mysiga.Förstår att det varit jobbigt när du haft så varmt på jobbet.Det är som du nämner otroligt viktigt att dricka vatten.Hoppas du får en bra kväll och en drömfri natt.

2011-07-12 @ 21:13:33
Postat av: Gaby

Kul med 2 partyn på 3 dagar,hi,hi.Sommar fester är så mysiga.Förstår att det varit jobbigt när du haft så varmt på jobbet.Det är som du nämner otroligt viktigt att dricka vatten.Hoppas du får en bra kväll och en drömfri natt.

2011-07-12 @ 21:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0