Godmorgon

Idag mår man skit. För igår när jag skulle gå lägga mej så fick jag jätte ont i halsen samt att jag började må illa. Jag tappade även rösten igår kväll, och det håller fortfarande i sej. Jag låter förjävlig, min sambo tyckter att jag låter som en kille som har kommit i målbrottet. Så idag ska jag inte försöka prata så mycket, det blir mer att leka tysta leken haha.

Det var inte kul när jag var ute med vovven idag för då började jag torrhosta så jag höll på spy för det bara sprutade tårar från mina ögon, det såg precis ut som att jag stod och grät, gillar inte att vara sjuk. Fattar inte heller hur jag har kunnat bli sjuk, men min sambo har varit sjuk så det är ju från han haha.
Ha en jätte bra tisdag, för det ska jag ändå försöka ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0