Lördag party

Idag ska jag på 30 års fest. Och jag har ingen aning vad jag ska ha på mej, för det är hur varmt som helst. Det här måste vara årets varmaste dag, för det är över 30. Sen på kvällen kan det bli mygg, jag som hatar mygg. Så ni förstår jag har världens problem just nu hihi.
Har tagit ett glas vin för att lugna ner mej haha.

Har även jobbat idag, bytte så jag fick öppna idag, så det har inte blivit så många timmars sömn inatt, men det ska nog inte vara problem att hålla mej vaken länge idag. För imorgon börjar jag och jobba sent så då får jag sova ut.

Nu ska jag fortsätta och leta i min garderob, vet alla fall vad jag ska ha för frisyr och smink. Det innebär uppsatt hår och lite smink, för jag vill inte se ut som sliten 29 åring haha. För det finns en risk att mitt smink skulle rinna av för det är så varmt ute. Så svettas man runt ögonen, har aldrig gjort det tidigare men nån gång ska vara första gången hihi.
Ha en jätte härlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0