Monday

Idag blev det en härlig lång sovmorgon, men jag vaknade inatt och trodde att jag hade försovit mej. Så gissa vad jag blev glad när jag insåg att det är måndag och att jag är ledig, så jag somnade fort om igen.

Idag har jag gått en långpromenad och det var härligt för det har varit dåligt med pw i sommar. Men det är aldrig försent att börja och gå hihi.



Tyvärr har jag bara hunnit att använda min easytone 2ggr.

Förra veckan så fick jag svar på vad min knöl var för något som jag har tagit bort. Den var så klart inflammerad, men det var inget tumör så det är jag jätte glad över. Det jag hade är något som småbarn kan ha, det är verkligen kul att jag drar på mej barnsjukdomar. Jaja jag hoppas allafall att jag inte får nå mer såna knölar, men jag har en till kvar på benet så vi får se hur det kommer gå med den.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad skönt att det inte var något allvarligt med knölen! Hoppas att du verkligen kan slappna av nu och inte oroa dig för den. Njut av din lilla semester! Kram

2011-07-19 @ 10:58:00
URL: http://bekijk.blogg.se/
Postat av: Linda

Men va skönt att det inte var något allvarligt. Se nu till och njut av din lediga vecka!



kram på dig vännen

2011-07-19 @ 11:43:43
Postat av: Nina

Tacka Linda! Jag blev verkligen glad när jag läste brevet, och såg att det inte var något allvarligt. För nu vet man allafall vad det är för något =)



Jag ska verkligen njuta av min ledighet, hoppas att allt är bra med dej! Vi måste träffas snart! Kram

2011-07-19 @ 12:12:00
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0