Good stuff

Nu mår jag bra igen, får se om man blir lika dålig ikväll när man ska gå och sova. För nu känner jag mej iallafall som en människa igen.

Idag har jag varit i kyrkbyn och kollat in i småbutikerna som finns där. Kan säga att jag kom inte hem tomhänt.



Min mamma hade ju en liknande, fast i en annan färg.



Min mammas.

Så jag får se vad jag hittar på med min bur, om den ska vara ute eller inne, och vad jag ska ha i buren.

Jag har även idag hämtat ut mitt paket från H&M, som kom egentligen redan igår. Det var mina toppar och jeansshorts som jag beställde redan i maj. Så jag får hoppas att det är sommar ett bra tag till så man hinner att använda dom hihi.

Kommentarer
Postat av: Sofia´s Dressingroom

Vilken fin fågelbur:) Kram kram

2011-08-02 @ 23:03:58
URL: http://sofiasdressingroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0