Förberedda

Det är inte sant, vad man sväller upp när det är sommar. Jag får ju inte på mej min ringar. Sen får jag inte heller på mej vissa av min skor.

Jag ska ha på mej min YSL ring, men den sitter inte riktigt som den ska, men det kanske ändå duger.



Den är fake.

Som ni ser så målade jag mina naglar Vintage mint från Isadora som var populärt förra året. Men jag gillar ändå att ha den färgen nu när det är sommar igen.

Idag blev det att måla tånaglarna och det blev guld. Jag är även klar med vad det blir för outfit, men jag hade stora problem att kunna bestämma mej. För det är verkligen inte lätt att klä upp sej när det är så här varmt ute som vi har idag. Vi har nämligen tropisk värme och det kommer vara så hela natten också så det är härligt.

Kommentarer
Postat av: Nina

Så fin & härligt att sommaren har kommit till er, här regnar det :(

Trevlig helg! Kram. N.

2011-06-10 @ 19:22:39
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag har också det nagellacket. Det är snyggt! Så varmt ni har. Är det upp i norr all värme har försvunnit?!?!

Hoppas att festen var kul igår:)

2011-06-11 @ 09:07:39
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0