Godkväll!

Det har varit lite fullt upp sen jag kom hem från jobbet. Min vovve hade trampat på kåda med framtassen så jag har fått försöka att klippa bort kådan, för det går inte att tvätta bort det. Sen hade jag fått ett trevligt mail som gjorde mej riktigt glad. Sen så har jag även hunnit med att betala räkningarna och tvätta. Så snart blir det lite kvällsmys med min sambo.

Imorgon ska jag träffa tjejerna, och jag kan äntligen följa med och äta lunch. Vet inte hur många gånger jag har fått tacka nej för jag har jobbat. Så nu blir det in till city hihi, har inte varit där sen jag flyttade hit ut på landet haha.
Hoppas att ni har haft en trevlig start på den här veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0