Godmorgon

Det känns som att det var år och dagar sen man sov så här länge. Man får lite dåligt samvete när man sover så här länge. Men nu är jag alla fall vaken hihi.

Och det regnar inte, men det är ändå mulet så det kan bli regn. Men jag tyckte att det var skönt att vara ute.

Som vanligt har man en hel del att göra idag, tänkte även försöka göra allt på en gång, dvs slå två flugor på en gång, men jag skulle vilja kalla det för istället slå fyra flugor på en gång. För det är fyra saker som måste göras. Så nu har jag inte tid att sitta framför datorn. Ha en jätte bra dag!

Just ja, håll tummarna och tår för mej nu när jag ska till läkarn.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Jag håller så hårt jag kan alla mina fingrar för dej.Det kommer att bli bra tjejen. Kramis

2011-06-22 @ 14:11:20
Postat av: NinaNina

Gud så härligt med sovis, det är man värd ibland ;)

Ha nu en underbar Midsommar tjejen!

Kram Nina.

2011-06-22 @ 19:52:14
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0