Godmorgon

Idag har man fått vakna upp igen till det här vackra vädret som vi har. Man blir så glad när det är så här fint. Idag blir det att luncha med tjejerna, så det blir trevligt. Så nu kan ingen hindra mej haha.

Annars då, det känns som att jag har kommit in i en ond cirkel igen. Dvs jag har problem att somna på kvällarna, så när jag ska vakna på morgonen så är man som en zombi och vill nästan inte gå upp. Jag hoppas att det handlar bara om att jag har vänt på dygnet. Just nu är jag allafall pigg. Tar en liten stund innan man vaknar till liv. Men jag ser att min sambo har samma problem för han sover mycket längre än vad jag gör. Men det blir att vända tillbaka det så fort man börjar jobba mer igen.
Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0