Godmorgon

Har varit vaken ett tag för jag har hunnit ut med vovven, sen har man duschat och just slagit igång tvättmaskinen. Så snart blir det frukost sen blir det jobb.

Som jag skrev igår så var det jätte dåligt väder när jag åkte till jobbet, men när jag hade jobbat i en halvtimme så blev det hur bra väder som helst, det är samma med idag det är jätte bra väder. Så jag hoppas nu att det här fin väder kommer hålla i sej imorgon när man ska vara ledig. Men jag skulle verkligen inte förvåna mej om det är dåligt väder.

Efter jag har jobbat det här passet så är jag ledig i 5 dagar. Har en hel del saker att göra på tisdag. Ska ringa och boka en tid hos en läkare. Så jag får hoppas att jag får en tid fort som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0