Min MidsommarAfton 2011

Det börjar bli dags att skriva om min Midsommarafton. Jag hade super kul, det var lite nya människor som jag fick träffa på festen. Jag var den yngsta haha.

Sammanlagt var vi 9 personer och 7 hundar. Min vovve kom överrens med dom stora vovvarna så det var bra. Sen så gillar han också att vara i centrum och det fick han vara haha.

Vi firade ju midsommarafton ute på Lövskär och vi hade verkligen tur med vädret för det var varmt och soligt, kunde inte bli bättre väder. När vi kom till festen så blev det sill lunch vid fem tiden, så middagen som var grillat åt vi kanske vid åtta tiden eller nått sånt. Och jag kan säga att våra grillspett blev hur bra som helst som tillbehör till oxfilen. Nu har jag inte tagit kort på grillspetten men det innehöll allafall hela championer, paprika och gurka. Gurka är jätte gott att grilla.



När jag höll på fixa mej färdig för midsommarafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0