Onsdag

Man hinner verkligen inte blogga. För så fort jag har vaknat så blir det att vara ute hela dagen. För vi har så fint väder. Vi har haft sommar dom här senaste dagarna. Så idag blir det att fortsätta att vara ute så ska vi bort ikväll till våra vänner för dom ska bjuda på mat. Så då ska man få se deras lilla bebis.

Igår var vi hos mina föräldrar, det blev efter jag och pappa hade pw så stannade jag kvar hos dom.
Jag gillar verkligen min mammas inredning. Så klart fotade jag lite från deras hem.




Jag älskar den här fågelburen, sen så är det så fint med en levande miniros i den. Snyggt snyggt.



Hjärta.



Det blåste en hel del, men det var ändå varmt ute.

Kommentarer
Postat av: Nina

Visst är det underbart med sol & värme! Love :)

Älskar sådana burar, de är verkligen inne nu för jag ser dem överrallt.



Ha en bra kväll.

Kram.

2011-06-08 @ 21:16:22
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0