Onsdagkväll

Vilken kväll jag hade igår. Det var så roligt. Måste säga att kvällen var en av årets roligaste dag som jag har haft. Sen så vet jag att dom andra hade också roligt.

Klockan åtta så började vi cykla till in till stan för vi skulle äta på Bistro Norrland. Det var verkligen en härlig cykeltur för vi hade igen en tropisk kväll och natt.



Till förrätt blev det vitlöksbröd med örtaioli.



Varmrätt blev det grillad entrecote och pommes frites.

Maten var jätte god, kommer helt klart gå dit fler gånger. Det var fullt på uteserveringen så vi fick sitta inne och äta så det var synd. Men annars hade vi jätte trevligt.

Sen så blev det att gå till färjan (båten). Där vi fortsatte kvällen med drinkar och dans.



På dansgolvet.

Tyvärr är inte dansgolvet så stort så det var ganska så trångt och varmt.



Vacker solnedgång.

Vi cyklad hem sen vid två tiden eller något sånt. Men snacka om att vi fick skratta när vi cyklad hem, såg nog lite roligt ut. För det var lite vingligt haha.

Jag kommer definitivt inte glömma den här kvällen, för den var så underbar och rolig. Det är speciellt att bara gå ut med killar.


Kommentarer
Postat av: Gaby

vad kul du haft och vilken mat och väder Kram

2011-06-30 @ 19:22:18
Postat av: Gaby

vad kul du haft och vilken mat och väder Kram

2011-06-30 @ 19:23:09
Postat av: Nina

Lät som en såndär underbar kväll att minnas tillbaka till. Fin du är gumman och gud vad jag älskar den näst sista bilden.



Kram Nina.

2011-06-30 @ 20:00:38
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0