Shoppat

Idag hade jag två paket i min brevlåda. Det är alltid kul att få trevlig post hihi. Fick äntligen min YSL ringar.




Dom är ganska lik en äkta YSL ring. Jag är super nöjd över ringarna, men självklart vill jag ha en äkta, men dom här får duga än så länge hihi.

Måste även ge beröm till Cocoo för det var verkligen super snabb leverans.

Sen har jag även fått ett annat paket från Accessora, jag beställde ju två armband när dom hade armbandsveckan. Fick ju bara mitt ena armband så jag har varit rätt så mycket kontakt med dom. Och dom visste inte när det andra armbandet skulle komma in så jag bytte bort det armbandet mot det här istället.



Ring från Bohemian luxury.

Det jag tycker är dåligt är att på Accessoras webshop så står det att armbandet finns i lager, men det gör det ju inte. Men jag är nöjd att jag fick ringen för samma pris som armbandet kostade. Men jag hade ändå velat ha armbandet också, men jag vill inte vänta hur länge som helst eftersom jag har redan nästan väntat en månad.



Det är den här som är slutsåld.

Kommentarer
Postat av: Fatima

Hej sötis :) Gud vilka fina saker.. gillar det rosa paket också så fint inslaget.



Sv; jo, vi ska också vara I luleå man kan väl inte missa den fina midnattsolen =) vi ska hälsa på svägorskor i Frankrike och Pourtugal och min familj i dubai.. och på vintern ska vi till Thai. hur ser din sommar ut? kram kram.. vi måste styra en fest med tjejgänget.. Maja tyckte det vore en bra ide.

2011-06-03 @ 15:15:58
URL: http://www.thistakes.com/
Postat av: Nina

SUPERfina! Måste bli en beställning här när den turkosa kommer in :)

Underbart väder här idag, skulle nog gissa på + 25 grader. Lovely!



Trevlig helg på dej tjejen.

Kram.

2011-06-03 @ 16:05:47
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0