Sunday

Vilken trevlig midsommarhelg jag har haft. Men det känns skönt att komma tillbaka till verkligheten igen hihi.
Vi har varit borta sen i fredags, så det ska bli skönt att få komma hem igen och sova i sin egen säng. Borta är bra, men hemma är bäst.

Idag kommer det inte hända så mycket, blir att ta det lugnt och gå och lägga sej tidigt. För imorgon ska jag jobba. men det känns bra att få jobba igen. Sen på tisdag ska jag luncha med tjejerna, sen är det tänkt på kvällen att jag och min sambo ska ut och äta på Bistro Norrland.

Jag får se om jag kommer hinna skriva nått inlägg om min midsommarhelg idag. Men annars kommer det upp nån annan dag. Hoppas att ni har haft en trevlig midsommarhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0