Tuesday

Idag efter jobbet så skulle jag till Kulturens hus för att träffa några tjejer som jag gick i samma klass med i förra året när jag gick min utbildning. Men tyvärr hade dom stängt caféet där, så dom hade bytt ställe. Så jag åkte hem, det var synd. För det hade verkligen varit kul att få träffa dom.

Nu är jag ledig ända till måndag, då blir det att jobba igen. Min sambo har också semester så nu får vi umgås med varann dygnet runt haha. Sen ska han även vara min chaufför imorgon.

Idag blir det att fortsätta att se på film och koppla av. Såg en skit film igår, måste säga att jag är inget fan till Sofia Coppola. Det var den sämsta film som jag har sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0