Detaljer!

Nu ska ni få se två bilder från mitt hem. För än så länge så finns det inte så mycket att fota på haha.




Kristallkronan har kommit upp.

Tycker verkligen att den här kristallkronan passar så bra i den nya hallen. Fast den passade också bra i dom två andra hallar som jag har haft hihi.



Våra väggströmbrytare.

Jag vet att jag är töntig nu när jag visar våra väggströmbrytare haha. Men jag tycker att dom är jätte snygga och moderna. Är inte van att ha såna strömbrytare haha.

Det har varit problem med blogg.se idag, men nu verkar det som att det har löst sej så det är bra. Men jag har fått mycket gjort idag. Fast jag hade hur många blogginlägg som jag ville skriva idag.

Kommentarer
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Fin lampa men fina väggströmbrytare sådana fick inte vi gumman :/ Lyckos er :P

2011-03-02 @ 17:34:05
URL: http://Www.thistakes.com/
Postat av: gaby

Jag älskar också kristallkronor,har några.Bra att du trivs på det nya stället. Ha en fin kväll!

2011-03-02 @ 17:35:21
Postat av: maria

tusen tack Nina=)....hur går det med allt flyttande?! hoppas att du ska trivas bra i nya lägenheten!!=D ska bli roligt o se lite fler bilder sen!=D...dem var väldigt moderna o fina hihi förstår att du tycker det om ni aldrig haft det innan=D...ha det så himla bra o lycka till med nya lyan! kram!

2011-03-02 @ 20:41:01
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0