Friday

Vilken bra start jag hade på den här fredagen. För mamma och pappa var hos mej sen kom brorsan och svägerskan. Så vi alla har suttit inne i köket, ni vet ju att vid det här laget så älskar jag mitt kök hihi. Så nu har alla åkt hem, men jag och min sambo ska på middag hos min brorsa så vi ska åka dit senare idag. Det kommer bli trevligt, och jag vet att det blir oxfilé till middag hihi.

Däremot så har vi inte haft nå bra väder idag, det snöar ju hela tiden. Så jag får nog sluta upp och säga att våren är påväg hit. För just nu så känns det långt bort.

Nu ska jag ut och rasta vovven.

Kommentarer
Postat av: gaby

Ha en fin fredag.

2011-03-11 @ 15:32:31
Postat av: Madeleine

Vad mysigt med familjen på besök! Ja, precis som du skrev så är snön borta. Idag är det lite halvsoligt och 5 grader. Igår haglade det.. Du skulle väl jobba idag? I så fall får du ha det bra på jobb och hoppas att tiden går snabbt! Kram

2011-03-12 @ 09:55:04
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0